niedziela, 6 listopada 2011

125.

Zahaczyłem dziś wzrokiem "tefałenowski" program Taniec z gwiazdami i zauważyłem tam dziwną istotę - długowłosego dzieciaka z trwałą na głowie i wymazanego ciastkiem kremowym... 
I potem wszedł na parkiet i się wyginał, przeginał, przebierał nogami w sposób, w jaki się nosi przydużą pieluchę, machał łapkami, trząsł główką z lokami i mizdrzył języczkiem do kamery...
Z początku myślałem, że to tańczą dwie kobiety...


Kurna, kto to w ogóle jest? Jaka gwiazda? Ten dzieciak - Michał Szpak - w programie Taniec z gwiazdami obok Kacpra Kuszewskiego i Katarzyny Zielińskiej? Mam wrażenie, że komuś się w głowie mocno pomieszało, zapraszając takiego zakompleksionego cyrkowca do telewizji. 




Zastygłem z filiżanką herbaty w ręku, gdy ten Michał Szpak "tańczył"... i nie mogłem się nadziwić. Przecież ta tancerka - blond Paulina Biernat, jego programowa partnerka, jest bardziej męska niż on sam i to ona powinna go prowadzić w tańcu!! Michał Szpak powinien się przechylać i przepływać przez ramiona Pauliny, a nie odwrotnie. 
I te jego miny, cmoki, wibracje łapek, zginania kolanek i machnięcia kitą... I powinna jeszcze działać jakaś cenzura w przypadku doboru kostiumów... I ten jego śmiech...
Program zszedł na psy!
No, a sam Kacper Kuszewski - palce lizać :)


*Dopisek: Oooo, jaka szkoda - dziewczyński Michał Szpak - odpadł z programu :) Straciłem "wdzięczny" obiekt do psychologicznych obserwacji i analiz... (z wrażenia aż mi się łyżka w budyniu utopiła...).

6 komentarzy:

  1. To mam rozumieć, że za koleżanką Madox też nie przepadasz?

    Szpak bidulek niedawno się gdzieś wywnętrzał, że jego bunt jest bolesny i świadomy, gdyby więc przeczytał Twoje słowa w zestawieniu z deklaracją, że nie utożsamiasz się z tradycyjnym pojmowaniem płci, zapewne nazwałby Cię hipokrytą, może nawet jakimśtamfobem.
    Oczywiście już wypłakaniu się i regeneracji złamanego serca Tęczową Mocą :]

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kajot: Madox widziałem któregoś dnia w DDTVN i wypadł dużo lepiej niż Szpak (miał na sobie koszulę w kratkę i rurki - w przeciwieństwie do Gagowego Szpaka) i zachowywał się normalnie.

    Chciałbym podkreślić, że nie uderzam w androgyniczną fizyczność kogokolwiek, ale w pewien aspekt zachowania - Szpak ma pełno kompleksów, które próbuje tuszować w nieudany dla siebie sposób - zachowaniem wywołuje komiczny i odrzucający efekt.
    U Madox tego nie zauważyłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmy pomijając wygląd obu chłopców, to po
    sposobie w jaki się komunikuje Madox widzę
    że coś już w swoim życiu przeszedł i może
    powiedzieć coś co mnie zainteresuje. Zresztą
    podoba mi się cover piosenki w której wy-
    stępuje ''na całej połaci śnieg'' polecam :>!
    A pana szpaka nie lubuje bo ma: pazurki,
    włosy straszne, nosi buty na obcasie, a tak
    na poważnie nie przepadam za jego głosem,
    i śmiechem który chyba już wszystkich
    zdążył z molestować ...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się w tej chwili dowiedziałam o istnieniu pana Szpaka, i nie tylko jego zresztą, jak miło. :) Nawet nie wiedziałam, że ten program jeszcze leci... :D I widzę, że chyba nic nie straciłam, akurat w tej dziedzinie to chyba lubię być zacofana... (Ten "Szał ciał" mi wystarcza za wszystko. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. A dajcie spokój :D Sami + jakieś pomponiki czy pudelki nakręcamy tą maszynę.
    Szpak ma dopiero 21 lat, jego przebieranki mogą u niektórych bydzić zgrzyt zębów, ale powiedzmy sobie obiektywnie - są gorsze rzeczy szkodzące światu - to zupełnie niegroźne dziwactwo młodego bardzo chłopaczka, szukającego swojej drogi do kariery. To jego sprawa, jak to robi - jednym się podoba innym nie. Widocznie dość dużej grupie się podoba, skoro doszedł aż do tego miejsca pomimo totalnego braku umiejętności tanecznych.
    A swoją drogą program dawno powinien zmienić nazwę na "Pląsy celebrytów" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ...przy Szpaku, Natalia Kukulska jest niczym Arnold z Terminatora.
    Są tacy, co dopatrzyli się podobieństwa między nimi.

    Co do MAdoxa, jego mogę słuchać, mogę na niego patrzeć (Szpak mnie wkurw...a), ale dla mnie to trzecia płeć.


    ;>>> jestem kobietą, wolę facetów w każdym tego słowa aspekcie no...

    OdpowiedzUsuń