czwartek, 14 października 2010

43. Zdjęcie

Dziś Dzień Nauczyciela, a ja urwałem się ze szkolnej akademii. Ulotniłem się. Po prostu wyparowałem. Byłem tylko na pasowaniu pierwszoklasistów, potem ładnie włożyłem kurtkę i adios! Przyszedłem do domu, by w pół godziny później oddać się w ręce pewnej ponętnej pani stomatolog. Ach, te kobiety! Egzotyczny aromat perfumy, piękne ciemne oczy i długie, huśtające się kolczyki. Nachylała się nade mną, jej usta były tuż nad moją twarzą, wystarczyło się tylko nieco unieść, by móc ją pocałować. Chyba wrócę na wspominany przeze mnie kiedyś kurs przekwalifikowywania się na heteroseksualność. 
A wczoraj na konferencji Roza sięgnęła po mój planer, by sprawdzić jakieś daty, które dyktowała dyrekcja i otworzyła akurat w tym miejscu, gdzie tkwiło zdjęcie Ł. Wzięła je w rękę, a potem spojrzała na mnie długim i przeciągłym wzrokiem. Wzruszyłem ramionami i dalej poprawiałem testy. Nie spytała o nic, ale czuję, że wkrótce zapyta, w końcu rozmawiamy o wszystkim. Tak, tak, noszę jego zdjęcie przy sobie, drugie stoi w ładnej ramce na meblościance, trzecie jest przede mną na tablicy korkowej. Zostały mi tylko zdjęcia i to, co w mojej pamięci. Najbardziej boli mnie fakt, że kompletnie nic w tej sprawie nie mogę zrobić.

8 komentarzy:

  1. zdjęcia, pamiętasz co rozmawiając z Tobą zrobiłem z tym zdjęciem z portfela??

    OdpowiedzUsuń
  2. Nemst: Myślisz, że można tak po prostu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czasami przebywając wśród kobiet chciałbym tak po prostu być heteroseksualny... To chyba normalne u nas, gejów, że lubimy dobre perfumy, ciuchy i... ten lekarski fartuch. ;)
    Co do eks (o ile dobrze zrozumiałem), sam też mam ten "problem", że ciężko mi przestać o nim myśleć. Nikt nie obiecywał że życie po Nim, bez Niego będzie proste. Nie jest. Bo "...miało być tak pięknie miało nie wiać w oczy nam i ociekać szczęściem miało być
    Sto lat! Sto lat!"

    Dziękuje za odwiedziny u mnie i za dodanie do obserwowanych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem już kiedy ani nawet jak wpadłam sobie kiedyś poczytać Twój blog i Tych którzy zostawili te komentarze nade mną:)W sumie komentarz nie do jednego wpisu ale taki ogólny;) Lubie Was czytać chłopaki,mądre z Was Stworzenia:) Pozdrawiam gorąco,stała czytelniczka
    K

    OdpowiedzUsuń
  6. Adalmerko wiem przecież że tak po prostu nie można, ale może trzeba

    OdpowiedzUsuń
  7. eM: Oj, nie jest proste, wierz mi! Poza tym witam w moich skromnych progach i proszę,nie usuwaj swoich wpisów.

    K.: Ciebie też witam w moich skromych progach. Chyba zanadto mi pochlebiłaś nazywając mnie "mądym stworzeniem", no, ale to taki miły akcent na zakończenie dnia :)

    Nemst: Jeśli nie można, to nie można i nikt i nic tego już nie zmieni. Widać, że tak już musi być.

    OdpowiedzUsuń
  8. powoli powinieneś chować te zdjęcia gdzieś głębiej, tak byś mógł do swego serca wprowadzić kogoś nowego...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń