niedziela, 6 lutego 2011

145. Misz - masz i piżamowe party

1. Po wczorajszych spotkaniach trzeciego i czwartego stopnia wylądowałem swoim statkiem kosmicznym na planecie zwanej semestr drugi. Na razie czeka mnie okres przystosowania termicznego i akceptacja świadomościowa tego, że przebrnąłem dwie rzeki Heraklita i wyszedłem z czeluści Hadesu (nawet Cerber zbyt głośno nie warczał). Ale tak na serio ten semestr to były typowe zapasy w kisielu, prawdziwe gwiezdne wojny zaczną się 26 lutego.
2. Mam dziś dzień piżamowy. Wyskoczyłem z nich jedynie na chwilkę, by udać się na małe zakupy. Nakupiłem słodyczy. Naszykowałem już swój fotel, połączyłem specjalistycznym kablem laptopa z wieżą, pod ręką mam puchaty koc, poduchy, kubek kawy, wiaderko lodów i załączę za chwilkę jakiś film. 
3. Zauważyłem, że pomarańczowa strona wywaliła mój profil na stronę główną, bo w jednym czasie zalogowało się na nim ponad 30 osób z całego kraju. Dziwię się nieraz głupocie użytkowników całego portalu. Napisałem tam wyraźnie, że się nie spotykam, a oni ciągle proponują łóżkowe spotkania. Pytam jednego: "Dlaczego dodałeś mój profil do ulubionych?" Odpowiada: "Masz zajebiste zdjęcia i pewnie jesteś super w łóżku! Spotkaj się ze mną!" Szkoda gadać...
4. Chciałbym podziękować wszystkim tym, którzy wyrazili słowa i gesty aprobaty na moim fejsie. Dobrze, że jesteście! I jeszcze gorące podziękowania dla Agol za wczorajszą pogawędkę i spacer po mieście. Następnym razem pójdziemy nad Wisłę ptaszyska, ptaszory i ptaśki pokarmić bułkami, ok?
5. A teraz zabieram się za film. Jest ktoś chętny dołączyć? Picie i zagrycha są!

6 komentarzy:

  1. Tytuł ?
    eldka

    OdpowiedzUsuń
  2. Piżama party :D ja w to wchodzę :P
    I jeszcze raz gratuluję, choć ja tam i tak wiedziałam, że egzaminy pójdą dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Następnym razem to najpierw idziemy na kawę i tym razem to ja stawiam. ;) A Wisłę to i ja miałam zamiar Ci zaproponować! Tak wiec nie ma sprawy - bardzo chętnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh a ja kolejny stracony dzień życia, lenistwo i zero jakiejkolwiek konkretnej roboty. Odpływam powoli w ...
    redcat

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie co to za film ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Eldka i Orso: Obejrzałem wtedy "Anioły i Demony".

    Hekate: Wszystkie imprezy piżamowe są super! Kiedyś będzie trzeba zorganizować taką prawdziwą piżama party!

    Agol: Więc jesteśmy umówieni na spacer na bulwarach. Zajrzymy przy okazji na Kazimierz, pokażę Ci przy okazji najpiękniejszy wg mnie kościół w Krk.

    Redcat: Dzień takiego lenistwa jest nawet wskazany raz na jakiś czas! I nie ma potem czego żałować!

    OdpowiedzUsuń