poniedziałek, 11 kwietnia 2011

15. O mijaniu się

Często się słyszy lub czyta (szczególnie na blogowisku) o tzw. gejradarach. Muszę przyznać, iż czegoś takiego nie posiadam, ale zdarza mi się, że wyhaczę gdzieś w tłumie branżowego gościa. Najczęściej kojarzę go ze zdjęć zamieszczonych na profilach, ale i tak nigdy  nie jestem pewien czy to akurat ten z profilu. Mam za to niesamowitą pamięć do szczegółów, np. ubioru czy biżuterii. Najczęściej spuszczam wzrok na podłogę, by z tym, którego kojarzę, się wzrokowo nie spotkać. Już tak mam. Ale lubię za to zaglądać wszystkim obcym chłopakom głęboko w oczy przy mijaniu się. Trwa to zaledwie sekundę, może dwie, ale jednak. Zdarza się, że wzrok nasz się spotka, ale zdarza się to rzadko.


Zacząłem się mijać w mieście z takim gościem. Ostatnio zbyt często! Pomimo że te wcześniej wspomniane wymijania są przyjemne, to akurat to jedno jest koszmarem. Mam ochotę rzucić się na niego i wbić mu widelec w oko. Mam do niego ogromną awersję - dziś, jak tylko go dostrzegłem naprzeciwko siebie, to aż krew się we mnie zagotowała i tryskała wszystkimi otworami. A zdaje się, że on ma znajomych, którzy mieszkają blisko mnie, dlatego widzę go tak często. Że jest branżowy, wiem ze swoich źródeł, on mnie ponoć też skądś kojarzy, ale skąd, nie mam pojęcia. Oprócz niego kojarzyć mnie mogą jeszcze ze 3 osoby i na tym koniec, i jestem z tego powodu przeszczęśliwy. No i mój ex, ale jego prawie nie widuję, a jak już nawet się spikniemy niespodziewanie, on odwraca głowę w drugą stronę. Z tego, co mówiła Izolda, moja przyjaciółka, wstyd mu za to, co mi zrobił. 
Właśnie - czemu nasi ex faceci na nasz widok odwracają głowy lub udają, że nas nie widzą?

4 komentarze:

  1. Może dlatego że mają wyrzuty sumienia (tylko czy w XXI wieku funkcjonuje jeszcze "sumienie" ...)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna phota, masz takich wiecej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesiu: Może i sumienie jeszcze istnieje w jakiejś szczątkowej formie, ale zależy też, w której dziedzinie naszego życia.

    Spencer: Jakieś tam mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem odwracanie głowy jest dobre. Pozwala zachować np. spożyty wcześniej posiłek we właściwym miejscu. Każdy pies ma dwa końce...

    OdpowiedzUsuń