piątek, 20 maja 2011

35. O lansach nad lansami czyli o braku wstydu niektórych Polaków

Pisałem niedawno o antymodzie polskiej. Przytoczyłem kilka przykładów z obserwacji "ludziów", mieszkających w moim pięknym miasteczku. Wczoraj jakimś zawiłym trafem zasurfowałem na stronę www.wiocha.pl Zebrane są tam zdjęcia z różnych portali społecznościowych - Nasza Klasa, Facebook, Fotka i in. Sama nazwa tej strony wskazuje, jakiej kategorii są tam fotki - WIOCHA! 
Moje dwie notki o antymodzie się pokryły w pełni z tym, co tam zobaczyłem. Refleksja po obejrzeniu kilkudziesiędziu stron? Część Polaków to kompletne matoły!! Nie mam czasu, by zbyt dużo sie rozpisywać o tym zjawisku, zaznaczę tylko, że ponad 90% zdjęć to godne politowania żałosne dno. Nie rozumiem tego zupełnie - jak można być takim idiotą/idiotką i zrobić z siebie to, co jest na tych zdjęciach i jeszcze wszystkim to pokazywać...
Dla przykładu lans nad lansami (zdjęcie pochodzi z www.wiocha.pl):

Hańba dla rodzaju męskiego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz